czwartek, 22 września 2011

Wycieczka do Krokowej







Byłem w niezwykłym Domu Handlowym w Krokowej.
(nie pamiętam kto prowadzi, ani dokładnej nazwy etc. - nie odnotowałem)
Spora hala zastawiona stoiskami,regałami, gablotami- wszędzie pełno różności.
Można samemu brać z półki; żadnych koszyków (!)
Miałem problem;baterie z ładowarką - wybrałem Sony - i bardzo dobrze; służą do tej
pory.Była to druga inwestycja w kierunku Co-Partnera.
Następnie wybrałem radyjko malutkie, zgrabniutkie produkcji austriackiej(!)
(ma niezwykłe oko magiczne) Fajna nazwa;ATS Elektronic.
Nie można było wypróbować; klatka Faradya.
Spokojnie; działa idealnie do tej pory - lecz najważniejsze było tam, w Karwi.
Bardzo uprzejma obsługa; od razu byłem zachwycony.
Faktycznie - parę ujęć; nie wpadłem na to (!)
..
Chodzę po Krokowej; wszędzie fajnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz