poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Wycieczka na Hel - spotkanie+**








Nagle spostrzegłem pięknego psa tuż obok - odruchowo zrobiłem zdjęcie..
Odwróciłem się - i spytałem czy można..
Fantastyczne; za mną stali piękni ludzie; bardzo fajna rodzina Państwa L.....(..)
z Niemiec.
Wywiązała się krótka rozmowa i mini sesja..
Dziewczynki momentalnie wróciły..
Zrobiliśmy tylko tych parę ujęć; już kropiło.
Pozdrawiam serdecznie,.;jednak oto dotrzymałem słowa :)
Trochę potem..lecz..
"..jak ten czas szybko leci !"
..wtedy był akurat 20 sierpnia 2008 r.
Fakt.
..
Pro domo sua

Wymieniliśmy adresy e-maila..
Coś zle odczytywałem - dopiero za którymś razem e-mail dotarł, lecz to było w okolicach
Świąt Bożego Narodzenia 2008 (!)- kiedy nawet e-maile docierają.
Państwo L..dziękowali za zdjęcia i wspominali spotkanie.
Cytat:
Lieber Pascal,

vielen Dank für die schönen Fotos.
Wir denken immer wieder sehr gerne an unseren Polen-Urlaub und insbesodere an die nette Begegnung mit Ihnen auf Hel.
Im nächsten Jahr werden wir wahrscheinlich wieder nach Polen fahren.
Aber jetzt hat uns erst einmal der Alltag fest im Griff und wir müssen wieder arbeiten.

Liebe Grüße aus Deutschland senden Ihnen..(..)
..
Oczywiste; Kto-jest-Kto dokładnie nazwali.
Zapraszali jeszcze na ..Hel latem następnego roku..
Nie wiedziałem co odpowiedzieć.
..ach, teraz też nie wiem..
Liebe Gruesse nach Deutschland (..)
..
Pro domo sua

Teraz zauważam; Pani Ute Jansen L. - akurat zapisała adres e-maila w moim notesie
i pochyla się nad Nonna (?)
Wielkie dzięki; ocalona chwilo..(!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz