czwartek, 11 sierpnia 2011

Karwia - wieczór


Wieczorem najchętniej studiowałem Marka Aureliusza - Rozmyślania.
Czasami notowałem, a nawet kilka razy wysłałem SMS i..ze dwa - trzy e-maile do..
Notatnika.
Cóż mogłem - jednym palcem dziubdziać na komórce;nie czułem potem kciuka.
..
Jednakże pora, już pora.
..
Pro domo sua

Dziś w realu w realu niezwykłe zdarzenie.
Na stole w kuchni rano jakby nic leżały dwie karty pamięci (w kasetkach).
Zostały znalezione przez M.wczoraj póznym wieczorem.
Jedna z tych kart; to oryginalny zapis tych właśnie ujęć z Karwi; czyli karta I.
Druga karta dotyczy początku pazdziernika 2008.
Niebywałe; jak przesyłka Stamtąd.
..
Spontanicznie odnotowałem zdarzenie w odpowiedzi na czyjś komentarz w Salonie 24;

@pasażer
Nie szkodzi - sam się w tym ledwo łapię .
..
Prawdziwe; znalazła się oryginalna karta z tamtymi ujęciami z drugiej połowy sierpnia 2008;
SanDisk Ultra II(15MB/s).
Wczoraj póznym wieczorem..(10.sierpnia 2011)
Wędrowała wraz z drugą kartą, czyimiś pieczątkami imiennymi
w miseczce (!) ponad dwa lata - była w kredensie jakby niewidzialna.
Na czym polega problem?
I.dotarła w ogóle do mnie i bardzo ucieszyła.
II.akurat ujęcia z tej karty prawie od dwóch tygodni zamieszczam
w Sieci; także w S 24.
Gdzieś gościnie przechowane - już kilka razy miałem skasować dla zyskania miejsca.
Memento; dobra wola innych ludzi, to głos Pana; nie ustawaj(!)
..
Marek Aureliusz;
Nie wstydz się korzystać z obcej pomocy.
Twoim bowiem obowiązkiem jest wykonać swe zadanie, jak ma je żołnierz przy zdobywaniu twierdzy.
Cóż masz zrobić, jeśli sam nie potrafisz wdrapać się na szaniec, bo kulejesz,a z pomocą innego to możliwe?
(Marek Aureliusz, Rozmyślania - Księga siódma,pkt. 7)

http://pascalalter.salon24.pl/


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz