niedziela, 22 grudnia 2013

Karwia - ranek




Miałem nieco inny widok z okna - lecz istota pozostała; łąka i sąsiedztwo.
Sąsiedzi nie pojechali - cieszyłem się rano - tak samo jak w tamtym tygodniu, za pierwszym pobytem.
Nie wiem dlaczego - bardzo polubiłem Sąsiadów.
Lecz tak naprawdę - czy to ważne "dlaczego polubiłem..?".
..
Pro domo sua

Porządkuję: sporo postów roboczych (pustych) - usunąłem.

W pazdzierniku - grudniu 2011 rezerwowałem miejsce dla tekstu.
Jednak wtedy wersje robocze ukazywały się w dacie sporządzenia.
Teraz wychodzą na początek - byłoby okropne zamieszanie.
..
Złapałem dwa z ujęciami - odłożone dla korespondencji (jakby)
- teraz zamieszczę do uzupełnienia (wyjątek);
dwa posty.
..
W tej sytuacji rezygnuję z tekstów - notatek; tam gdzie nie ma tekstu
post nie da się uzupełnić.

( 22 grudnia 2013 - niedziela wieczór)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz